You were my dream, my world

Tjingeling!

Efter att ha skjutsat Natalie till skolan så åkte jag och drog ett pass på gymmet. Gick på stan en liten sväng efter det, och fick tag på ögonbrynsfärg samt avfärgningsmedel. Nu jädrar ska här hända grejer med håret! Ögonbrynen ska jag ta ett tag med snart, måste ju se ut som en människa till helgens bravader ;) På lörda vankas det nämligen fest :) Min kusin Sissel fyller 18 så där är jag på lörda kväll. Fast först på dagen ska jag och Sanna till Ikea. Blir grejer de :p
Jag va även en till sväng på stan förut med Sanna och fick då tag på 1 par byxor till mig för 100 kr och 1 par till Doffe för 240 kr. Skapligt billigt får jag nog säga!

Ja, inte för å skryta men jag gjorde faktiskt väldigt god mat idag. Rotfrukter i ugnen och till det så stekte jag kyckling och lät det sen koka lite i creme fraiche. Mojsigt och gott må jag säga! Och inte ett dugg komplicerat.

Vad händer imorgon då tro? Det känns som om jag glömt nåt eller kommer att glömma nåt.. Hm..
Doffe ska iaf ut med sina kompisar på kvällen så mycke vet jag, och jag ska iväg och träna på förmiddan. Får väl städa och sånt där annat roligt kanske ;p Men det går ju rätt fort för jag plockar  ju hela dagarna men får nog ta ett tag med golven. Om inte jag gör det nu? Spörs helt enkelt!

Nu ska jag inte tjata mer.
 

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0