Super duper

Dålig uppdatering?
Nä tycker ni? :D


Jag har haft en mycke upptagen och rolig helg det är bara därför, sen började jag min praktik idag så jag kommer inte ha lika mycke tid. Fast sen har ju allt med humöret att göra. Sen hatar jag att jag måste börja mitt inlägg med att ursäkta för den dåliga uppdateringen och förklarar mig själv, vad är det med de eg? Vore ju en sak om man inte skriver på jätte länge. Men ja det känns väl bra att skriva det bara för att man inte har nåt annat ämne att skriva om. Men jag stör mig på mig själv för att jag gör det, crazy woman!

Nu ska jag iaf gå och lägga mig så inge mer för mig den här gången iaf :p

Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

kul, var är du på praktik? Kram

2011-03-15 @ 17:48:57
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0