Freeeeeedag idag torsdag igår

Hejsan hoppsan!

Jag börjar med att berätta lite om gårdagen då. Jag städa ju inte då som sa att jag skulle göra, det blev så bara.. ja.. Tror inte jag gjorde så mycke faktiskt, kommer inte ihåg vad jag gjorde nu ju. JO! Jag blev bra förbannad på arbetsförmedlingen, fick ett brev på posten att jag va välkommen till Ingesunds folkhögskola på månda. Jaha?! När sa jag ja till att pröva den kursen? De sa att jag inte va tvungen till något först, men nu va kravet att testa några veckor. WHAT?! Nej det tänker jag inte gå med på, vad skulle jag tjäna på att gå och testa att studera i 12 veckor för att se OM jag vill fortsätta studera på riktigt  efter. Men jag vet ju att jag inte vill börja studera. Så ja, det gjorde mig asförbannad. Det kan ge konsekvenser om jag inte gör detta, jaha och? Hon som håller i detta sa att om vi inte har någon annan aktivitet såsom coachning, praktik eller annat, typ studerar redan så ska vi pröva detta. Jag går ju hos en coach redan så jag trodde ju att det räckte eftersom hon sa de, men det räknas tydligen inte längre! Jävlar va dom ljuger då! Jag har iaf fixat en praktikplats, och skrev och fråga henne om det skulle ge konsekvenser om jag börja på den ist. Men jag själv tycker ju inte att det borde göra det för då har jag ju en AKTIVITET varje dag. Idioter!

Ja va bra att jag börja tänka på det så det gjorde mig förbannad igen.. Men jag kan ju berätta vad som hänt idag då ist :)

Idag har jag tvättat mellan 10-13 sen åkte vi iväg med barnen och bowlade, det tyckte dom va kul :) Ja och vi med förstås! Sen  bar det iväg för mig till Marie-Louise som jag inte träffat på ett tag. Va och handlade lite frukt och glass och åkte hem till henne och gjorde fruktsallad. Och satt bara och pratade massa, väldigt väldigt trevligt :) 

När jag kom hem åkte Doffe iväg och tränade med sin bror och jag gav barnen kvällsmat och borstade tänderna på dom. Och nu sitter jag här :) Och Doffe har kommit hem och barnen ska lägga sig nu.







Och bara för att jag varit lite dålig på uppdateringen så ska ni få en störsam men lite knäpp-rolig video. Man kan inte göra annat än att skratta och skaka på huvudet åt honom, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0