What are words if you really don't mean them when you say them

JA jag lever! Jag sitter här med färg i håret just nu och väntar på att få skölja ur. Färgar bara utväxten. Annars idag så har det inte hänt så mycke sen jag kom hem. Lagat mat, plockat, diskat, duschat barn och även klippt Emil. Och imorgon ska jag tvätta och städa, och Sanna drar med Natalie och Emil till badhuset så då ska jag försöka hinna klart med städet innan de kommer hem. 

Ja och till helgen ska jag och Natalie med Sanna till Stockholm på teknikmässa... a jag vet, jag på en teknikmässa?! Men vad gör man inte för sin vän :) Vi åker iaf på freda och kommer hem på lörda. En liten tripp och det är alltid kul!


Sen tycker jag att ni ska lyssna på min underbara kusin Simone, alltså Sannas lillasyster. Hon är jätte duktig och sjunger hur fint som helst! Hon har skrivit låten själv med, PÅ 2 DAGAR! Och hon uppträder här för första gången på sin skola. Hoppas verkligen hon fortsätter att uppträda och gör mer låtar, för jag vill då höra mer av henne! Här kommer hon iaf :)

(Det är Sanna som filmar och hon glömde linsskyddet på i några sek så tryck inte bort för det är inte svart hela tiden :))


Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

Vad gullig du är som kommenterade så mycket på min blogg :) Då blir man glad!

Din kusin sjunger jättefint och jag blir superimpad:)

Kan du inte lägga upp någon bild på bloggen från ert bröllop? Hade varit skoj :)

2011-04-01 @ 21:47:58
URL: http://www.alltirosa.se
Postat av: sara

svar: tack snälla!

2011-04-04 @ 08:41:27
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0