Sjuka barn och ett nytt hår

Go kvällers! 

Jag har precis lagt mig i sängen och övervägde om jag skulle kolla på ett avsnitt av Jersey Shore som jag blev så lycklig över att ha hittat på netflix, men nä lillen sover så jag vill inte störa i onödan. Sen behöver jag nog sova istället! 
Ja, då har Miliam blivit sjuk, eller ja det blev han väl för några dagar sen. Men han har feber och är förkyld med hosta. Och så va det Emils tur idag. Typiskt när han gör sista veckan på skolan. Efter sportlovet så börjar de nämligen en ny skola som ligger närmare vårt hem. Vi får hoppas att vi kan bjuda klassen på fika på freda!  

I morgon ska jag ta med mig lillsyrran å dra till Karlstad för att köpa avfärgning till håret. Jobbigt att man ska behöva åka 45 min för att få tag i de, men aja det kunde vart värre :)  Jag ska gå från svart till ljus hade jag tänkt.. Igen. Ja jag skriver igen för att fick för mig att göra det för 2 år sen och hade då låångt fint hår. Det slutade med att jag hade kort inte så fint hår. Nu har det reparerat sig och denna gången ska jag bara köra avfärgningen själv hemma och resten hos frisören istället! 

God Nighters på er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0