Tisdag

God morgon! I går va det min tur att spy, fräscht värre! =) Men som TUR va så va det bara 1 gång och fick sova hela natten. Vakna för ungefär 20 minuter sen och kom på att jag måste ringa dagis. Lite sent då dom vill att man ringer före halv 8, men det är ju inget dom blir sura över om man inte råkar göra det nån gång.

 I dag fyller min svärmor år så Grattis till henne! Det va ju meningen att vi skulle dit men de blir de ju inge me =(  Det blir bara te å va hemma och ta det lugnt. Och hoppas att inte Doffe får skiten oxå. Han mådde väldigt illa i går iaf. Men vet iofs inte hur det har gått i natt. Inget jag har märkt av. Jag har nog sovit som en gris. Trots att jag har sovit i soffan och fått ont i ryggen av de. Men det går nog över bara jag får komma upp å röra mig lite, om jag nu orkar det :p Kom på nu att jag har tagit en tvättid mellan 10-13. Men det blir de ju inge me.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0