Tjabba tjena..

 ..hallå!

Ja jag vet, jag har inte varit så jäätte aktiv här. Men i bland känner jag att jag inte orkar helt enkelt. Så perioder blir det mer och andra mindre, så är det ;p

Idag ska vi tvätta kl 17.00 sen ska vi väl (om vädret tillåter) gå ut. Ja vi går ut före vi tvättar alltså :p Så länge det inte regnar eller så vill säga.  Doffe är ledig i 5 dagar från och med idag så det blir nog att vi är ute mycke. Det är ju så skönt nu när det blivit finare väder! 

Jag hoppas verkligen att vi får göra vår resa om 5 veckor nu. Ja ni har väl hört om vulkanen? De flesta flyg har ju haft stopp p.g.a askan i luften. Skit kul =/ Hoppas det inte blir nåt mer så att vi kan flyga då iaf. Vore ju inte lite typiskt annars. 

Vad ska ni göra idag?
Kram


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det blir inte mycket gjort här idag, inte, jag är trött, trött, trött!!! Så minsta möjliga är vad jag planerar för dom närmaste timmarna.. ;)

2010-04-17 @ 14:58:45
Postat av: Frida

Hoppas det är fixat så ni får åka på resan =), om du inte har något för dig på tisdag och det inte regnar kanske vi kan gå ut och gå? kram

2010-04-18 @ 22:02:21
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0