Pain in the ass

Jag har kommit fram till att jag suger på att skriva inlägg här för det mesta. För ibland kan jag ta en halvtimma på mig bara för att jag försöker komma på vad jag ska skriva. Och sen kanske jag skriver värsta inlägget men så tycker jag att det blev dåligt då får jag börja om eller oxå skiter jag i allt.  Inte dirket som när Sanna skriver, det bara flyter på. Och hon vet precis vad hon ska skriva utan att behöva tänka särskilt mycke. Skulle vilja ha lite av det. Aja, men man kan inte ha allt :p 

Natalie och Emil är hos kompisar och Sanna och Doffe vill kolla på film, själv vill jag packa in julklappar. Man kanske kan göra både och?




Kommentarer
Postat av: Frida

Har utmanat dig på min blogg, svara om du vill ;)

2010-12-20 @ 07:48:34
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: Abdulsarah

Great .Now i can say thank you!

2011-04-14 @ 19:49:55
URL: http://abdulsarah.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0