Snart alla hjärtans dag hörrni ;)

Nu har jag inte orkat va så "aktiv" här på bloggen på några dagar. Inte för att jag är såå aktiv annars heller :p Men men. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva om när det inte har hänt så mycke under dagarna.

Just nu sitter jag här iaf, Natalie å Emil är på dagis å Tindra sitter här breve mig å tittar på teve. Idag händer inget kul (inget jag vet om iaf). Ska tvätta ikväll. Men under helgen blir det nog en del å göra iaf. I morgon ska jag med till kyrka å gå igenom hur vi ska göra på sönda Och sen blir det kalas för min kusin. Sen på lörda ska jag med å duka så det blir hela dagen i Glava. Sen på sönda är det ju bröllop :) Älskar när man har saker att göra. Ja dock inte sånt som har med de egna hemmet att göra, som städning å sånt :p

Jag har tänkt nu i flera dagar att ni ska få receptet på tacotårtan. Men shit va lat jag har kännt mig! Ska verkligen försöka med det snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0