Ärre verkligen Freda? Ja det verkar så :)

Go morgon! Jag fick den där overallen till Emil i går. Perry! Doffe kom hem från jobbet lite innan 09.00 idag och då gick jag å Tindra upp. Och han la sig nästan med en gång. Vet inte vad jag och barnen ska hitta på idag, hm? Kanske kan fråga Frida om inte hon ska göra nåt speciellt.  Men senare idag ska iaf hela familjen åka till Marie-Louise och Glenn. Ska bli väldigt trevlans :) Och så ska jag panta som sagt med Sanna före de då. Japp då ska vi till Frida en sväng :) Inte för att Natalie och Emil har vaknat än men jag ska iaf gå och göra i ordning mig så jag är klar.  Vi är ju alltid så sega så ;) 

En bra låt: Jason Derulo-Watcha say


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0