Sol och bad

Solning idag igen då ;) Jajjemen nu jädrar ska vi bli bruna så de ryker om de! Okey, usch kanske inte ryker. Bränt kött liksom, fy. Nej men nu är det 3 veckor av solning till som gäller innan vi ger oss. Sen kanske jag solar några gånger till när vi närmar oss resan. Åh gud va jag längtar då! 2 sköna veckor med sol (förhoppningsvis), bad å shopping. Och bara avslappning.. (förhoppningsvis) ;D  



Där vi ska bo. På hotellet tänkte jag skriva, men det är lägenheter. Funkar väl nästan på samma sätt. Tror jag? Förutom att man kan laga maten själv då. Ser skönt ut va? :)




Ja till Marmaris är det vi ska då. Och vi är 9 stycken som åker. Roligt värre!
Nog om det nu iaf :)

Det va Emils tur å bli sjuk i går kväll, men Natalie är  piggare och feberfri så iaf hon ska få gå till dagis i morgon. 
Jag storhandlade förut me. Skönt å fylla kylen! Och inge godis köpte jag, men va fasiken känner jag nu! Men det är bäst så. Jag är inne på andra veckan nu utan sötsaker så. Ja i helgas åt jag ju men på helgen är det tillåtet :) Jag= duktig ;) Än så länge ja.. hehe. 
  


Kommentarer
Postat av: Sannus

Det ska bli så jävla härligt :D

2010-01-20 @ 22:12:34
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Becca

ja fy fan :D

2010-01-20 @ 23:35:18
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0