just the way you are

Hade precis skrivit ner lite om mina känslor men jag raderade allt, ingen idé att slösa energi på tankar som antagligen inte ens stämmer :p

Fint väder det har varit ute (peppar peppar)! Det känns verkligen att det börjar bli vår ute. Längtar verkligen till sommaren FAST jag antagligen (förhoppningsvis) kommer att jobba då. Man vill ju både börja jobba samtidigt som man vill va ledig på sommaren. Får jag ett jobb så är det första sommaren jag jobbar, och det kommer kännas tråkigt att inte kunna planera in massa roliga saker med familjen. Men jag hoppas ju ändå att jag får ett av de tre jobbena jag sökt, så innerligt med!
Vi får planera utflykter och sånt på helgerna då ist :)

Nog om det! Nu ska vi äta kvällsmat här sen natta för barnen.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Frida

Håller tummarna för dig på jobbfronten :)



HÄRLIGT med vår, går mot ljusare tider, tjohoooo ;)

kraam

2011-03-08 @ 20:55:56
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0