BLÄ på mig!

Nu är första dagen (igen :p) utan godis, på veckan åtminstone. Förra veckan åt jag sjukt mycke. Fast mest mat då. Från och med torsda så barka det med godis/chips och dricka. Lörda hela helgen har vi haft. Igår va jag väl rätt duktig då. Åt faktiskt bara en chokladkaka, trots att vi har kvar massa cheez balls. Men idag ska de bli NADA! Och lagom med mat. Jag vägde mig hos mamma igår och jag har minsann gått upp typ 2 kilo på bara en vecka. Så nu är det stopp! Känner mig äcklad av mig själv. De blir ju så! Så lite träning har det blivit under morgonen oxå. Ja, Sanna nu har jag gjort de jag sagt att jag ska göra i flera dagar ;) idag ska barnen gå lucia på dagis. Det ska bli kul å se :) Idag gör Doffe sista natten sen är han ledig i 6 dagar. Och sen jobbar han 3 dagar (dagen) Och sen är han ledig 9 dagar! Gud va sköönt! Kul å ha honom hemma lite. Gött för honom oxå :) Klar med alla julklappar är vi oxå, de e me skönt. Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag plocka lite här.
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0