Bring it on baby!

Ja då sitter vi här. Sanna, Jag och Doffe efter att ha sett 2 dåliga filmer. Eller rätt dåliga iaf. Prata på otur! Vi tycke första va sådär och alla såg nog mer fram emot film nr 2 och så va den sämre! Eller bra fast man blev otroligt besviken på slutet, å det förstör hela filmen! Ja man borde kanske lägga sig snart. Får höra vad min så kallade "kompis" säger om de ;p Jag och min s.k "kompis" ska ta en tur på stan i morn och se om vi får nåt för presentkortena vi fick i julklapp :) Och sen vet jag inte vad jag och min s.k "kompis" ska göra ;p  Fan va tråkigt förresten, det va meningen att Doffe skullle börja jobba den 4:de igen men fick veta idag att han ska börja den 2:de. Okey, kanske inte så mycke tidigare men jag tycker ändå det är tråkigt. För det är ändå 2 dagar tidigare än räknat :( Men det ger ju mer pengar så det får man ju va glad för då. Ja Sanna sover här idag då (som ni säkert redan fattat). Och vi har öppnat lite julklappar. Och jag fick ett jätte fint fat som jag önskat mig. Jätte tack för det min babe! <3 Eller är min slyna ett bättre ord? Hahah ;D Puss på dig mä!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, din s.k "kompis" kanske inte vill gå på stan med dig när du är så elak ;)

2009-12-28 @ 11:33:54
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0