Brr, va skönt =)

Nu har jag nyss skurat golvet i barnens rum, har även toge golven i köket och badrummet. Tänkte ta resten innan det blir försent. Vi tvättar idag oxå så måste hänga upp massa tvätt när jag är klar. Rolig dag.. :) Natalie ville ha våfflor idag så hela familjen tog en promenad ner till palmviken och handla lite. Kallt och skönt ;) Bara man har massa kläder på sig så är det inga problem. Sen kommer Sanna hit och Vi ska se på film är det tänkt, blir väl en sväng te OK så man har något att äta till :p  Ska bli kul, men mindre kul blir det väl å gå upp så tidigt i morgon för att jag ska med pappa till centert i Töcksfors. Men de e inga problem Sanna, du får sova hur länge du vill. Doffe är ju hemma ;P Vilka godingar  te barn jag har <3 Emil kom nu med en hund som sjunger och låter när man trycker på magen eller foten o.s.v och efter kommer Tindra och klappar i händerna. Sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0