Christmas time is here :)

Vaknade i morse 7.30 av att det vibbrerade i någons mobil. Då va de ju Doffes de ringde i.  Så japp han hade försovit sig. Han låg ju på mobilen, så det va ju inte konstigt :p Skulle vilja betala räkningar idag, men de hinner jag väl inte antar jag. Måste ju ha Doffes kort för å göra de. Och sen när han kommer hem så ska jag iväg å handla med pappa. Så kanske efter de då. Känns bäst å göra sånt samma dag man får pengarna liksom. Så man inte hinner å göra slut på dom ;) Lunchen är klar sen igår till barnen oxå, de e skönt. Jag laga mat i går kväll efter att besöket åkt hem. Kyckling och ris. Pappa skulle köpa med kebabtallrikar till oss så barnen vill väl säkert ha av dom. De va liksom meningen egentligen att vi skulle dela med dom. Men dom får nog "mer mat" av de jag lagat. Dom kan ju äta lite av varje :) Hungrig är jag oxå, har inte åte någon frukost än. Det är ju så jobbigt å göra i ordning :p Lat som jag är, haha!  Jag måste komma ihåg å ha med massa saker till pappa idag oxå. Har skrivit en lista men det finns säkert lite mer grejer vi ska ha med. Bäst jag sätter igång snart tror jag :p Tänkte åka och sätta ett ljus på farmor och farfar grav idag me. Farfar fyllde ju år igår. Men tyckte det kändes lite onödigt å åka så långt bara för det. Men det går ju lika bra idag. När vi ändå åker förbi :)

Ha en fin dag. Och försök inte stressa ihjäl er. Det hinns! ;)
Ps. Tack alla för alla fina julkort vi fått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0