"Edward&Bella"

Ja då har man tittat på twilight igen då :) Jäkla bra film asså!
Jag köpte lösnaglar förut och det blev jädra snyggt på alltså ;) Jag måla på lite ljus färg och glitter (såklart) så att det ska se mer äkta ut. Hoppas dom håller sig tills i morgon bara. Men annars är det ju bara å sätta på en ny.  Vad har hänt idag då? Ja inte så värst mycke faktiskt. Baka lite pepparkakor med barnen och städa lite. Ja just de, jag va ju nere i stan oxå å fixa lite julklappar. Känns lite tråkigt å bara va inne hela dagen (ibland). Jag är inte direkt någon "utemänniska" Tycker mest om å va inne ja :p Fast 1 gång om dagen är det väl gött å få lite frisk luft :) Ser fram emot morgondagen!
*Sov gott*


Kommentarer
Postat av: Frida

Ha det så kul på julbordet :)

2009-12-05 @ 07:30:46
Postat av: Becca

Sorry att jag är så seg på å svara :p Men tack! =) Och det hade ja,hehe.

2009-12-06 @ 17:26:59
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0