I carry your heart <3

Ja, vad ska man göra idag då? Inte för att jag orkar göra så mycke kanske. Inte än iaf. För jag har lite ont i huvudet och hostig å hes. Men det brukar bli lite bättre under dagen. Och om jag tar en panodil, vilket jag inte gjort än. Men jag ska iaf ner till stan och köpa lucia kläder till Natalie och Emil. För på månda ska dom lussa =) Emil testar å gå utan blöja nu och han har kissat 2 gånger på typ 10 minuter (på toan alltså)  Så duktig så =) Bara att han är en sån som kissar mycke. Det är stor skillnad mellan pojkar och flickor. Natalie kan gå nästan en hel dag utan å kissa medans Emil gör det hela tiden :p Eller stor skillnad mellan mina barn iaf ;)  Alla är ju så klart inte sånna!

Jag fastna för en dikt i filmen "i hennes skor". Den är så fin. Fast här är den på svenska:

Jag bär ditt hjärta med mig
Jag bär det i mitt hjärta
Jag är aldrig utan det
Överallt jag går,går du, min kära
Och det enda som jag har gjort själv
är det du gör, min älskling
Jag är inte rädd för tillit
Du är min tillit, min älskling
Jag vill inte ha någon värld, vacker
För du är min värld, min sanna
Här är den djupaste hemligheten
ingen känner till
Här är rötternas rot
knopparnas knopp
himlens himmel
Det som vi kallar livet
Som växer sig högre än någon kan hoppas
Något vårt sinne kan gömma
det är ett under som håller stjärnorna isär
Jag bär ditt hjärta
Jag bär det i mitt hjärta





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0