Me like :)

Ja mycke snö va det här!  Vi åkte till Ch-berg ist för Karlstad. Med tanke på att det är så jävla mycke snö. Det gick bra :) Ska åka dit nån dag till veckan ist. Ja vi kom hem vid 4, åkte å handla direkt och kom hem vi 5 ungefär. Så det blir städning i morgon ist. För en blir att rätt sleten när en shoppar ;p Ja lite plock blir det nog men inte damsugning och så. Jag sitter här i mitt nya nattlinne redan ja :) Hehe. Va ju tvungen att pröva de, Och så ska vi ju inte åka på nåt mer ställe så då kan jag lika gärna gå i slappkläder. Alltså jäklar va dyrt det är å äta på joe`s dinner på centert! Gick på nästan 400 för oss 4. Jag menar en 33cl dricka kosta 22 kr. Tror all dricka gör det faktiskt. Herregud! Men ibland får man unna sig nåt sånt då. Oxå har man inte så mycke val när man inte vill äta mc`donalds jämt och det inte finns så mycke mer ställen å välja på.



Dagens inköp :)

Natalie fick byxor och tröja i lila till höger. Även halskragen (eller vad det heter)
Emil fick 2 tröjor, vantar och halskrage
Och Tindra fick vantar och halskrage.
Mamma och pappa fick 1 blue-ray film, ett ps3 med spel till och även spelet lips till vårat xbox 360 (som jag glömde å få med på bild märkte ja :p)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0