Plötsligt händer det :)

Helt otroligt, alla barnen sover redan :D Yeay! Natalie somna först, vid typ 8. Hon som alltid somnar sist, eller typ aldrig känns det som ;p  Kom ju på att det är den där filmen jag ville se idag men jag lägger mig ist. Måste tänka på sömnen för en gång skull. När dom äntligen somna tidigt. I morgon är det inte säkert att jag kan skriva så mycke i bloggen =/ Eftersom vi ska till pappa, men hoppas jag hinner med de innan. Men de ska jag väl göra :) Massa roliga dagar är det framöver nu :D :D

De här söta fick Natalie och Emil i julklapp av Roger och Eva. Fyllda med godis. Emil fick skålen och Natalie asken. Tindra fick en mugg med en liten nalle och Choklad. Tack så mycke för dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0