Lite kulit =)

 

någon som:
någon som förstår dig: Sanna & Mamma
någon som du saknar: Just nu är det nog Doffe som är på jobbet
något som du längtar efter: Resan till Turkiet nästa år
någon som du hatar: *Hemligt*


vem:
vem kramade du senast: Doffe
vem ringde dig senast: Min pappa
vem ringde du senast: Doffe
vem var hemma hos dig senast: Måste ha vore när doffe fyllde år, men då var det många hos oss
vem var du hemma hos senast: Sanna & Daniel =)

har du:
har du ätit något idag: Ja så klart =) Frukost, midda å kvällsmat
har du pratat med någon idag: jajjemen
har du gråtit idag: Nej
har du skrattat idag: ja =)

jag:

är rädd för att bli övergiven: ja alltid!
sjunger i duschen: Nepp
är en morgonperson: Inte direkt, men klarar inte av å sova så jätte länge heller

skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: NEJ :P
skrattar åt mina egna skämt: Haha, jämt =) 
vill ha barn: Of course, har redan 3 =)
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: JA faktiskt

har du:
glasögon/linser: Nej
piercingar: Näsan
syskon: En storasyster en storebror å en lillasyster
jobb: Nepp, föräldraledig just nu
för många vänner: Kan man ha för många?
rymt hemifrån: Nej 
färgat håret: många gånger
bra självförtroende: Nja inte så de stör 
sagt "jag älskar dig" till någon: Ja klart!
gjort något olagligt: ja.
somnat i skolan: KANSKE att jag somnat till 1 gång men bara kanske
brutit ett ben: Nej
tappat bort mig i min hemstad: Kanske?
sett en fallande stjärna och önskat mig något:
ja
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
smugit ut utan lov: Inte hemma tror jag men hos kompisar ;P
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Har väl kanske hänt
en hemlighet som ingen vet: Nån liten isf =)
sovit en hel dag: Nej
somnat gråtande: Ja många gånger


brukar du:
titta dej själv i spegeln: ja,
ha ångest: Nej
drömma mardrömmar: Händer väl
Klä dig i svart: Ofta!
Hata folk: Alltför ofta kanske :P
Lita på folk: Tyvärr brukar jag göra det för snabbt.Men de är klart jag gör på en del



sista personen som:
sov i din säng: Doffe, Natalie och Tindra=)
Fick dig att gråta: Sanna faktiskt, inte stor tjuta men hon är ju så gullig <3
Du delade en dricka med: Kommer inte ihåg
Skrek på dig: Var nog någon av barnen
Du fick sms från: Sannusen

 




Jag och barnen =) Snodde den från Sannas dator ;)  Mohaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0