Just like a pill

Är kass på engelska märker jag :P När jag sitter å tittar på nåt på engelska så fattar jag nästan inte ett skit om det inte är text till alltså, haha. Och om jag vill skriva en mening på engelska så blir det de enklaste =) Skulle gå någon kurs kanske? Mammas nya boyfriend från England kanske kan lära mig en hel del när han kommer hit, hmm.. där har jag nog min chans ;)  Vi köpte en ny dator igår oxå då, yeay ;) En bärbar då =) Nice å kunna sitta vart som helst å nördsurfa. 
Idag har jag planerat å åka till Glava först och sen till Sannusen <3 <3  Ska hjälpa henne med diverse grejer ;P Vi låg förresten uppe till typ halv 5 i morse å prata (hon sov här nämligen). Oxå vakna
  Emil lite innan 9 tror jag, så trött är ordet. Eller va ordet rättare sagt. Jag piggnar snabbt till bara jag får duscha.  Grått och blött väder är det oxå :/ tråk!

*kram*


Kommentarer
Postat av: Yvonne Elb

Ja, du ska få sååå många chanser att prata engelska, hahaha, vet ju hur gärna du VILL det!! ;D Ny dator, har ni inte sagt nåt om! ;)Mycket bättre än min då, förstås?! ;)

2009-11-21 @ 11:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0