Dä ble inge dä

Glad påsk på er! =)

Ja vi kom inte iväg på nån påskparad idag. Precis när vi hade kommit till Glava så spydde Emil i bilen så det va bara att vända och åka hem då ingen ville att vi skulle komma. Jag hade ju inga ombyteskläder med (stackarn) så vi fick trixa lite. Men det gick att bra, tur att det är varmt i bilen. Då Natalie fick låna ut sina strumpbyxor och han fick ta av sig jackan. Men jag vet inte om jag kan säga att han  har spysjukan. Då han är pigg och så. Och har ätit massa godis å grejs.
Men han hade iofs ont i magen i morse och åt ingen frukost, men han brukar nästan alltid klaga på att han  har ont i magen varje morgon. Men det spörs helt enkelt! Ja men då vet ni att de inte blev nåt med de vi skulle ha gjort. Vi ska åka till mamma sen iaf, då Natalie ska sova där. Det hade dom gjort upp för nån vecka sen =)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men stackarn då :( Får hoppas att det inte är spysjukan utan "bara" en spya ;P Och va avis jag blev på Yvonne nu som ska få ha prinsessan hos sig!

2010-04-03 @ 17:38:45
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Nananananana, Sanna!!! :) Vi har det så mysigt, så! ;)

2010-04-03 @ 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0