Mina fina barn <3





Härligt med soliga dagar. Det hoppas jag att vi får mycke av den här sommaren!

Sen ska jag med mamma och hämta ut deras pass, dom hade kommit idag. Ja de hade Doffe, Natalie och Emils oxå. Men de kan inte jag hämta så han får hämta dom i morgon. Alltså kan ni fatta att det bara tar 2-3 dagar för passet att komma? Det är snabbt de! 

Åh! Jag såg en lapp på dagis att det går sån smittsam TYP av svinkoppor. Hoppas vi klarar oss iaf! Det räcker med att vi blir förkylda nu innan vi åker. Ja Doffe och Natalie börjar oxå bli snuviga. Emil har redan vore lite grann. Men för honom blir ju astman värst. Men eftersom vi har så bra mediciner så blev det inte så illa den här gången. Det är bra! Men nog om det, nu ska jag spela lite tror jag.

Puss och Hej


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack <3,fina kort och hoppas ni håller er friska. Kram

2010-04-29 @ 10:45:17
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Gullepluttisar är dom!!! :) <3<3<3

2010-04-29 @ 19:54:08
Postat av: Sanna

Aah, vad ska ni göra imorn? Typ runt fyra? :D

2010-04-29 @ 20:43:27
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0