Will you still love me tomorrow?

Alltså jag vill bara informera för er som inte märkt så går det nästan inte att va ute nu för att myggen äter upp en, banne mig! Jädra skit mygg *lipar* Det blir till att ta på myggmedel nästa gång jag går ut i morgon iaf (om det nu hjälper).
Alltså det finns ju inget på teven att se på nu heller juh, haha vad jag klagar. Men jag tänkte faktiskt skriva nåt.. som jag såklart redan glömt, haha. Men va fasiken då. Aja men då får jag väl  strunta i de :p
Förresten så skaffa jag mig ett årskort på gymmet typ i torsdas eller nåt sånt. Ja om jag ska få tid att gå dit är frågan. Jo tid har jag väl, men grejen är ju den att jag inte tycker om att gå själv. Men det släpper väl bara jag har varit där några gånger (förhoppningsvis ;p)  Så är det någon som känner sig manad att gå med lilla mig så säg till! Jag vill gärna ha en träningskompis :)

Söt bild på Sanna <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hehe, det kanske är så ;P Men det är ju inte säkert att du vet med veeeem, jag kanske har en hemlig ngnstans ;)

2010-08-16 @ 23:23:00
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0