Håll huvudet högt å va lycklig medans du sänker andra, rätta takter? Nja, inte direkt

Idag har jag varit med syrran på stan och hon är bara för GOO! Hon köpte en tröja till mig, ja hon köpte en likadan till sig själv oxå men i svart och jag fick en rosa. Och sen bjöd hon på lunch. Va snällt! Och va GLAD man blir :) Min syster <3

Ja annars har jag inte gjort så mycke mer, lagat mat å diskat. Och nu tittar jag på, ja det vet jag inte men det är på 4:an om hon susan boyle iaf :)



Hon sjunger ju fantastiskt bra iaf! Man blir att tårögd så det heter duga ;)

I morgon kommer Lena (syrran) hit igen och jag ska med henne på stan (tror jag) vill inte säga för mycke än ;) Hehe. Och så blir det att handla massa mat för nu ekar det rätt bra i kylskåpet :P

Nej nu ska jag borsta tänderna på Natalie och Tindra (Emil sover redan) och forts att titta på teven!

Ha en forts trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0