Stelt inlägg :-S

Nu sover barnen och vi kanske ska sätta å en film. Men är rätt trött så det blir kanske sängen ist. Jag och Lena va iväg och sola förut, och så va jag med henne och Tomas och beställde blommor till bröllopet. Å sen va vi en sväng till badhuset idag med. Det är kul de :) Det blev mycke på en gång här märkte ja ;p Men  ibland tycker jag det är så svårt å får ut de på ett bra sätt. Då får det bli som det blir. 
I morgon börjar dagis igen då. Det tycker nog barnen ska bli kul. Å lite skönt så dom får nåt mer att göra på dagarna. Och inte går uppe på varandra och bråkar hela tiden.
 Ja och i morgon ska jag och Doffe gå till badhuset och träna. Och Tindra ska va hos mamma :) Mer har jag inte att skriva om idag så vi hörs säkert i morgon!
Kram

ps. Lena och dom va inte med på badhuset, märkte att jag hade skrivit lite konstigt där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0