15/6 2010

Tisdag idag då. Och Doffe gjorde sista natten så han är ledig från och med idag tills på månda :D Kan inte bli bättre. Just nu är han i väg och tränar, och jag sitter här och fundera vad jag skulle göra. Och kom på :D att jag ska ner och försöka få till det med en tatuering :DD Dom hade stängt och skulle komma tillbaka i dag. Så det va ju bra att jag kom på det. Får bli när Doffisen min kommer hem. Sen har jag lust att åka till mamma och sätta mig och sola. Vill även gå på bio idag. Jag är rädd för att det är sista dagen sex and the city 2 går. Har försökt att ringa men dom svara ju aldrig på det där j*vla stället! Blir nog inte att jag går ändå, då jag och Sanna har gjort upp att vi skulle se den i hop, så det skulle ju inte känna så bra om jag gör det utan henne. Så det kan jag ju inte göra! Men sola hos mamma och fixa tid till en tatuering kan jag ju göra ;D



Resturangen vi åt på. Jätte god mat och trevlig personal. Hit ska ni gå om ni åker till Marmaris tycker jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0