When you feel so tired

Och inget av det med Sanna blev de :p Jag sitter nu här och myser med barnen, äter popcorn och ser på film ♥
Doffe är ute på lite partaj han, kul för han de :) Men imorgon är det skyltsönda och då blir det max justämning på stan, och då ska vi iaf iväg och kika lite.
Här hemma har jag inte ens börjat julpynta för fem öre men det hinns ju ;p hehe

Nu ska jag snart börja göra iordning barnen för natten och sen lägga mig själv när dom somnat, för det va inte så najs å gå upp tidigt imorse efter att vi la oss vid 3 halv 4 inatt. Ganska trött men det är ju så när man är förälder oxå, ständigt trött innerst inne. Alltså inte så att man känner av det jämt men om man lägger sig så somnar man på två röda oavsett tid på dygnet. Men tycker inte om att lägga mig tidigt, it's soo boring! Ja inte föör tidigt iaf :p







Kommentarer
Postat av: Sanna

Söt bild! :)

2010-11-27 @ 23:00:44
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0