Lite grejs sådär ;p

Tänkte dela med mig av vilka bloggar jag läser :)

Sanna

Min allra bästa vän! Även min kusin ;p Hon skriver bra och är rolig och bra på alla sätt ♥


Frida

Min nära vän ♥ Vi har gått i skolan ihop från dag 1 och blev riktigt bra vänner i 7-8an där nångång :)


Kissie

Ja varför jag läser denna vet jag inte, haha! Nej men jag fastnade bara och måste läsa. Tycker nog den är lite underhållande på nåt vis :)

Egoina

Verkar vara en riktigt SKÖN tjej! Och hon är dessutom väldigt rolig och skriver mycke bra :)

Johanna

En träningsblogg. Hon skriver och uttrycker sig väldigt bra :)


Krister

Min storebrors blogg ♥ Han skriver lite varierande grejer :)





Kommentarer
Postat av: Lena

Du ska få hjälpa mig med min igen.. De e ju hur krångligt som helst ju.!

2010-11-08 @ 14:17:33
URL: http://lenongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0