Skadad

Jag skrev sms med min syster igår om att vi skulle gå på badhuset på freda förmidda. Och jag skrev då till henne att poolen kanske var upptagen på förmiddan så att vi kanske får va i den största isf. Sen tänkte jag inte så mycke mer på det förrän jag la mig i natt. Alltså men va fasen! det heter ju inte poolen i badhuset det heter ju bassäng! Hahaha. Kanske är lite skadad av allt utomlandsprat?

Men vet ni en bra grej med att va så knäpp som jag? Jo det är att jag kan ha så kul åt mig själv ;) Behöver ingen underhållning jag inte, jag ÄR ju underhållningen. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Sannus

Men de vart mycket snyggare IRL :)Men det har jag!! Och jag gör gärna såna på dig, det var kul! :D Om du inte vill göra själv alltså..:)

2010-10-01 @ 09:27:09
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Jensinga

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-18 @ 11:21:12
URL: http://jensinga.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0