K to the O to the S to the S to the A

Ska man, bara för att man är en förälder aldrig få egentid nångång ibland? Ja vissa tycker ju det då, att man är en dålig mamma för att man går ut roar sig ibland och inte är med sina barn. Men vad?! Jag är ju med mina barn hela dagarna när jag inte jobbar, och som svärmor sa så är man ingen dålig mamma bara för att man vill gå ut nångång ibland eller göra lite egna saker. Men de som säger så har ju uppenbarligen inga barn själv. Och det vet jag att denna personen som sagt detta om mig INTE har! Och jag tar inte åt mig men blir så jävla irriterad på att denna falska jävla person aldrig kan sluta prata skit! Men antagligen kommer hon bli som en 80 årig tant när hon får barn som bara sitter hemma och aldrig gör nåt roligt själv utan sitt barn. JA högst troligt!





Kommentarer
Postat av: Söstra

Det finns folk till allt.. Du är absolut ingen dålig mamma! såna som pratar skit har inget liv anser jag...

2011-08-07 @ 16:37:46
URL: http://lenongen.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det är bäst att inte lyssna, tror att man blir en bättre mamma om man har egentid nån gång ibland, eller i alla fall gladare :)

2011-08-07 @ 19:55:45
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: Becca

Ja det är ju så det är Frida, för att orka med och bli en bättre mamma så måste man komma ifrån då och då. Jag vet att jag inte är en dålig mamma men man blir ju så irriterad på falska skitpratande kossor! ;D

2011-08-07 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0