Plötsligt händer det

Ja men då va man vaken redan då, själv. Innan 7 tom. Kan ju va för att jag drömde så jobbigt och när jag väl vakna så har man tusen tankar och funderingar. Okej kanske inte tusen men.

 Ja  vad händer idag då? Jo det ska jag tala om, vi ska till pappa och äta k r ä f t o r :) UUUhj så gött!
Igår va vi iväg och köpte en våningssäng till barnen och kan tala om för er att alla har sovit i sitt rum hela natten :) Duktiga då!
Nä, jag fundarar på att gå in och duscha nu och sen baka lite scones, kan ju va gött för alla när de vaknar :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Frida

Uhhh va gött mä kräftor!!!mmmm

Ojoj hurtis å va vaken före barnen, det skulle ja också vilja va, men det händer bara om jag ska jobba tidigt, då kan dom sova då, hmm.

Ha en super trevlig kväll.

2011-08-13 @ 19:37:06
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0