Brinnande kärlek

Godmorgon!  Äntligen kan jag skriva det när det passar in ;p Jag sitter här och är nyttig och äter havregrynsgröt, och har inte särskilt bråttom för idag är det bara Natalie som ska iväg till skolan. Och Doffe är hemma så jag behöver inte dra med mig de andra. Tummen upp för det! Jag ska även träna efter jag kört Natalie, frågan ÄR bara om jag kommer fram i det här snöovädret vi har här? Vill egentligen inte ens ta fram bilen men jag tänker ju INTE gå iaf! 

Igår fick förresten Doffe sin bil såld så nu ska min sättas ut på blocket :( Buhu.. Det kommer att bli otroligt jobbigt!



Dags att dra!

Ha en bra dag nu :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din bil kommer det nog inte vara några problem få såld iaf... Synd för den är ju verkligen DU.....<3

2011-02-11 @ 10:06:58
URL: http://lenongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0