Tangled

Filmen igår va JÄTTE BRA! Den måste köpas när den kommer ut. Barnen tyckte dock att det va lite tråkigt att gå på bio men dom var iaf snälla och satt relativt stilla och tysta :)



Efter bion bjöd svärmor på lite mat så vi åt och åkte sen och träna. Yes man får passa på när man kan gå båda 2 :) Gick vidare och hyrde film efter det och åkte hem och softade :p Kollade på denna



Den va rätt bra, men ingen film jag tror jag skulle vilja ha hemma faktiskt. Men den slutade bra och det är ju ett plus :)

Idag har vi bara tagit det lugnt, varit på gympan med Natalie, blev bjudna på mat hos svärmor igen och hälsat på mamma. Jepp det va det de :)


Dessa köpte jag förresten i fredas när jag och Sanna va på stan

A girl need some panties sometimes ;)

Nu blir det att kolla på en till film som vi hyrde igår sen sova!

Gonatt mä er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0