Jag vet att ni har saknat mig ;)

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Mycke har hänt under tiden (tycker iaf jag)men mycke kan jag inte skriva om. Har mycke åsikter som vill ut, men de får allt stanna där dom är! It will be to much problem for me if i say so.. :p 

Men till nåt roligare, på lörda drar vi :) Till Buligarien, om ni minns? Om inte så påminner jag er ju nu ;) Jag kan inte lova att jag skriver här innan det kanske, men jag lovar att bilder kommer efter.. eller under tiden vi är där! Ja datorn drar vi med oss :)

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ha en super resa och ha det gott. Ta det lugnt och njut, uhhh så härligt! Hör av dig när du är hemma igen så vi får ta och umgås lite :) Kram

2011-06-10 @ 22:44:03
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0