And this is what we do

Ja godmorgon kan jag verkligen säga nu. GODMORGON! :)
Här sitter jag ensam och vaken.. Vaknade kl 5 av en konstig dröm om att jag kissade i 2 sängar, mycke konstigt. För även fast jag va inne på toan ena gången så var det en säng där. Ja jag tyckte nog det va bäst att vakna verkade det som ;p Upp gick jag och eftersom jag är så jädra förkyld så har jag hostat och snorat (ursäkta) mig som en idiot i en timme efter att jag faktiskt varit på toan så det va lika bra att gå upp de. Och nu är jag pigg så ingen idé att gå och lägga sig. 
Nog om det!

Igår va jag ju på stan och skulle köpa en mobil men fick inte med mig någon hem för när köpet skulle genomföras så låg telias nät nere så jag får hämta den idag ist :) Jag längtar kan jag ju säga då!
Värsta lyxen för mig! Tråkigt nog fanns den inte i rosa men det får duga, hehe ;)



Ja vad göra nu då?  Kolla på några avsnitt av Big brother som jag missat får det nog bli :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Frida

Usch då, hoppas du kryar på dig. Nice telefon. Ha en bra och mysig helg :)

2011-03-19 @ 11:08:43
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0