Bara lite solsken

Halllllååååå på er! :)

Igår va vi ute nästan hela dagen, skööönt! Vi gick först och mötte Sanna sen ner till affären sen hem och fikade. Sen bestämde vi att vi skulle äta på mc donalds och jag och Sanna fick för oss att gå dit så det gjorde vi. Och Natalie följde med. Resten tog bilen :p Sen gick vi hem med.

Idag har vi också gått en del. Ja, jag, Emil och Tindra gick ner till stan och sen direkt och hämta Natalie på skolan. Så va ute i ett par timmar iaf :)

Jag gav Tindra det sista av penicillinet idag med, och hon har faktiskt varit riktigt duktig ska jag tala om för er. Trodde det skulle bli svårt, men icke!  :)

Aja nu ska jag iaf börja med maten!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0