I can not be perfect in a way you maybe want me to be, I can only be me.

Godmorgon godmiddag godkväll!

Håller just nu på att städa (förutom pausen jag gör nu då). Det har gått i ett sen jag kom hem vid 5, först laga mat och nu det här. Inte för att jag orkar för jag är lite krasslig, har haft feberkänslor både igår och idag men det får ju gå ändå. Doffe har jobbat eftermidda denna vecka så vi har inte setts så värst mycke =/ MEN imorgon är han ledig och då ska här MYSAS när jag kommer hem, underbart! Och det ska få fortsätta hela helgen tycker jag :) ♥

Och ni som undrar vart jag är på praktik så är jag hos Sanna och hjälper till på kontoret :)

Sen en tråkig grej som har hänt är att min mobil har hamnat i koma :( Ja ALLT har försvunnit på den och kan varken ta emot eller skicka sms. Jag har heller inga nummer kvar så kan enbart ringa de som jag kommer ihåg, vilket inte blir mer än ett par stycken. Den sparar heller inga nummer så jag kan inte ta på uppringda eller något sånt. Alla ikoner i menyn är borta, ja allt helt enkelt. Det bara hände när jag skulle radera massa sms, då stängde den bara av sig och ja hamnade i koma kan man säga. Så imorgon blir det ner till stan och köpa en ny! En funkande mobil måste man ha.

Nu är det bäst jag fortsätter så jag kan lägga oss ;p

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0