Hej Frida!

Ja jag vet att jag varit enormt dååååålig på det här med bloggen alltså, men gud vet vad som händer ! ?

Jag har ett stort födelsedagskalas (jag fyller ju 25!) på gång och idag har jag och Sanna handlat och lagat mat. Det tog några timmar och jag är lite orolig att det inte ska räcka. MEN de får äta bergänsat mycke helt enkelt, hahah ;p Blir ju tårta och sån skit efter så mätta blir de nog ändå :)
Efter middagen så blir det feeeeeeeeeeeeeeeeeeest! Fun fun.

SÅ JÄDRA DUKTIGA! Hon är så härlig på nåt sätt :)
 



Jag har lite dålig fantasi så det får bli allt för denna gång :p

SES!

Kommentarer
Postat av: Frida

hehe HEJ HEJ =). Uhh va roligt å läse nött nytt. Vi ses ikväll :) kram

2011-10-08 @ 07:56:45
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0