Welcome back?

 
Det va inte igår detta inte. I slutet på 2011 minsann, haha! Det jobbiga som hände då var att min man och jag gick isär. Vi skicka in skiljsmässopapprena, bodde isär i ca 5-6 månader. Sen ångra vi oss och flyttade, (både ihop och till ett nytt ställe) och i september 2013 fick vi vårat fjärde barn ihop, en son som fick namnet Miliam. Det slutade bra iallafall :) Jag är sugen på barn nr 5 men får snällt vänta tills mannen går med på de ;)
Mitt nya intresse här i livet har blivit bakning, älskar att göra tårtor! Är inte speciellt duktig på att dekorera så vill gärna gå kurser för det. Lära mig meeer! Om både bottnar, innehåll och göra den snygg.

Nu ska jag kliva ur sängen och få på lillen lite kläder samt fixa frukost.

❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0