Jag tvärnitar ;p


Gröna "puffsäckar" som jag säger, vet inte om det är så de heter men jag säger så iaf :p Fick dom av sin farfar och hans fru. Köpte även den lilla granen till barnen så nu är det mys i deras rum. Ja inte jämt nu då i detta ögonblick ;)



Nu är granen uppe!  :D


Måste få klaga lite oxå. Alltså va IRRITERANDE de är när idioter ska ligga i rava på en när man kör! Jag blir F A N stöllig. Vad tjänar dom på å ligga smetade i rava på bil? Mer än att dom kör på en om man måste tvärbromsa. Deras fel isf! HA HA HA!  Låg en liten jävla bil i rava på oss förut. Den körde om efter ett tag men la sig i rava på en lastbil å höll på å köra in den när den va tvungen att bromsa. Man önska faktiskt att man måste tvärnita nån gång när det ligger en så nära. Jag ska fan beställa en text te bakruta där det står: Håll avstånd för helvete, jag tvärnitar! Haha. tror ni dom kommer å göra det då? Tror icke jag men man kan ju alltid visa vad man tycker :P Skit alltså va pissed of jag blir! Nog om de, idag åt vi tacos iaf. Rätt gött men man va ju inte sådär JÄTTE sugen på de då. Och sen alltså skärp mig! Vi/jag har inte lagt in resten av tvätten som vi skulle ha gjort i lördags eller när det va vi tvätta. De som va på torkställningarna la vi iaf in förut som jag skrev. Men vi har fortf 2 korgar och en bag med rena kläder kvar å lägga in. Får försöka ha det som mål i morgon då kanske :p Måste  även städa lite mer i morgon. Och DISKA! :/  Men det får bli efter promenaden med Frida :) Så det är väl dags å göra i ordning sig inför natten då kanske. Vi hörs i morgon ;) Go natt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Shit va Tindra va söt på den första bilden där ;P Och fin gran! :)

2009-12-20 @ 23:29:47
URL: http://tristessen.wblogg.se
Postat av: Frida

hehe risk för att bilar lägger sig ännu mer kloss i arslet med sån text bara för att retas =)

2009-12-21 @ 13:11:46
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: Becca

Sanna- mena du i ett annat inlägg?

Frida- Ja antagligen :p

2009-12-21 @ 14:57:12
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0