Helt KLART sevärd!

Idag har Sanna bjudit mig på bio :) Snäll vän hon! Vi såg Avatar. Och jag säger bara: den va UNDERBART BRA! Helt fantasktisk! Den ska jag köpa när den kommer ut. Doffe får ju inte missa å se den heller. Det va jätte lite folk på bion oxå, härligt härligt. Då kan man bre ut sig :) Fast skapligt kallt va de där inne. Men vi fick ju se en bra film så det va de värt :) I morgon är det nyårsafton då mina vänner. Det ska firas med familjen (så klart), mamma, lillasyster och svärmor. Jag ska laga maten. Köpte lite bubblis och vin som vi ska dricka. Inte så förtjust i sånt egentligen men när det är nyår då måste man ju dricka nåt sånt liksom ;p Ja lite iaf! Tycker inte man ska dricka för mycke när barnen är med men nåt glas går ju bra. Och så köpte jag ju nåt alkoholfritt till barnen med :) Kanske måste ner å köpa Champangeglas i morgon då förresten så man har nåt fint att dricka ur (om det finns kvar). Det måste man ju ha! (eller iaf jag) Hehe. Jag kan inte dricka vin och sånt i vanligt glas jag inte :) Det blir inte lika gott då, haha :D  Knäppast.nu
Nej nu ska jag nog lägga mig snart. Rasmus sover här idag (syrrans äldsta pojk) så han och Doffe sitter och spelar tv-spel nu. Lite sent kanske men barnen har vägrat att somna så vi har kollat på film och så först. Så då får det bli så eftersom han gärna ville spela :)
Sov gott, en ny dag väntar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0