Min vante :(

Ja jag vet inte vart jag ska börja. Det va jävligt kul igår iaf! :) Vill ut snart igen känner jag ;) Även fast det inte kommer å bli så förstås :P Mycke hände igår alltså men inget (tyvärr) jag kan skriva här. Helt sjukt va det iaf! Jag har iaf hittat en ny favvolåt :D ÅÅH va BRA den är! http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso 

Vi börja iaf kvällen med å sitta här, jag, Doffe och Sanna. Spela lite snaps spel och lyssna på musik. Sen bar det iväg på julbord då. Det var faktiskt helt okey mat där på Jennys. Även fast jag inte åt så mycke då. Längtar till jul känner jag. Så man kan äta massa julmat! :) Det är ju även så mysig stämning då <3 Ja vad ska man göra idag tro. Känner mig pigg iaf! Trots att vi gick och la oss kl 5. Doffe ska iväg till Örebro idag och titta på en Elvis konsert å jag får väl försöka stämma en till träff med Sanna kanske ;) Få hit henne efter att hon julbakat med sina systrar. De vore något de ;) Hehe. ja just de, jag tappa min ena vante igår :( Doffes farmor hade gjort dom till mig i julklapp så jag blev ledsen. Får be henne göra nya kanske ;) Doffe får göra det.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0