En dröm har gått i uppfyllelse!

Ja vart ska jag börja? Jag och Sanna va ju på Älskade Pink i tisdas. Ååh blir alldeles varm inuti bara jag tänker på de <3 De va så BRA så de går inte å förklara. Att få se en så STOR och BRA stjärna live de va ju en härlig känsla. Som jag inte fick nog av kände jag. Man ville bara se mer! Och när hon börja sjunga den här låten "please dont leave me" då föll ju tårarna rejält. Kunde nästan inte sjunga med :.) Nu är jag lycklig alltså! Ja jag får väl slänga med Sannusen min på ett hörn där med, hon är lika lycklig hon. Vi tyckte rent ut sagt att det var VACKERT VACKERT VACKERT! Vi har lovat varann å gå varje gång när hon kommer å spelar. Det ska iaf jag hålla! För mätt på henne de blir jag ALDRIG!
Tyvärr så fick jag inga bra bilder av konserten men lägger nog in de lilla jag fick av de bästa då. Ska se om Sanna fick någon bättre som jag kan få oxå. Men det lägger jag inte in idag.
Oj oj oj oj säger jag bara... <3 <3 <3



*Go natt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0