Glitter in the air

Go möran! eller det kanske jag inte kan säga som har vore uppe sen halv 8 men =) Har nyss vore en snabb sväng te Glava å hämtat grejer som Doffe ska sälja. Och igår va jag då i charlottenberg med Lena, och mitt bästa köp igår va nog ett par leggings (eller hur det stavas :P) Som ser ut som jeans byxor. Jätte nice tycker jag! :D Natalie och Tindra fick sig lite skor och hårband :) och åt Doffeman köpte jag en snygg Elvis slips.  Snart ska jag och Sannaälsklingen iväg å göra en grej :D Ååh jag är såå glad! Trots att jag är lite besviken på mig själv då, så det förstörde glädjen lite. Men bara lite :) Jag har lust å träna idag känner jag, men jag vill inte gå själv. Igår tänkte jag träna men insåg att det va för sent så det blev lite solning ist. Det vågar jag göra själv iaf ;p Hehe. 

Det här diademet fick Natalie

Och de här söta skorna fick Tindra
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0