Jag ser det snöar, de va väl..kul?

Detta med snö vet jag inte om jag tycker så mycke om alltså :P Eller när det snöar är det väl rätt mysigt faktiskt men det är kylan som jag verkligen ogillar. Å sen är det mest massa onödig slask på vintern. Vad är det för fel på sommaren? :D Tyvärr är de ju så de funkar.. Visst lite jobbigt hade de ju vore om det vore jätte varmt hela tiden. Men lite sådär lagomt vore ju bra! Många vore där :D Men iaf, idag har Natalie och Emil toge "nöff sprutan". Å de va på tiden!  Va inte så populärt från Emils sida då kan jag säga. Men de gick ju bra ändå ;P Natalie sa inte ett dugg hon. De gjorde bara liite ont sa hon till en kompis som oxå va där å skulle få den =) Duktig hon <3 Älskar verkligen mina jobbiga barn!  Hehe =)  Dom kan verkligen gå en på nerverna ibland, men dom är ju ändå världens goaste <3  Det bästa jag har! 
Vi va en sväng till Sanna och Daniel oxå, jag va sannas ängel där en stund och hjälpte henne med disken. Kände att jag va tvungen bara ;) Hehe. Å Emils idol är ju Daniel då =) Han gillar honom verkligen! 

2 saker jag måste komma ihåg i morgon: Köpa stearinljus och...ja just de! Gå ner i förrådet å leta upp barnens vinterkläder för å se om dom fortfarande passar.
 Vad ska man göra till helgen?  Doffe jobbar natt då, så nåt måste man ju försöka göra när han sover på dagen. Blir lite tokig om jag ska sitta inne med barnen hela helgen! Blir väl å åka till mamma eller kanske pappa åsså hoppas jag att Sanna vill göra mig sällskap =) Maybe baby.. Tjohej för denna gången!

Kommentarer
Postat av: sannus

Jag älskar också dina jobbiga barn;) <3 Klart jag vill göra dig sällskap gumman!

2009-11-05 @ 10:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0