Kalas

Har varit lite seg känner jag, har inte lagt in några bilder än eller nåt ju! Men känner att jag inte haft tid. Idag har vi vore på kalas i Glava. Min systers näst minsta (Lukas) har fyllt 4. Så där bjöds på tacos =) mums!
Jag och Sanna skulle ju fixa med en hemlig grej, men de sket sig.. än så länge ;) Det blir te veckan om det så blir det sista jag gör! :D Än kan jag inte berätta nåt :P 
Ja i morgon blir det Glava igen då.. :/ faktiskt lite tråkigt för Doffe ska greja med bil. Så vi måste gå upp tidigt i morgon :( Å jag är fortf uppe liksom..  

Några bilder från idag


Snygg väska jag vill ha!


Hampus (en av min systers mellersta)

Min tuffing <3 <3



Syrrans näst äldsta (Vendela) Och Natalie



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0