Måndag då =)

Ja då har äntligen dagen före the day komme =) Tidigt i morgon bär det av till stockholm. Halv 8 går bussen från Karlstad. Och halv 8 på kvällen är konserten :D jippey! Blir lite shopping å så före. Nog för att jag antagligen inte kommer å kunna köpa mig någe värre mycke men de e alltid kul med nya ställen =) I kväll blire te å packa då, hoppas man inte glömmer nåt. För det är ju inte bara å åka hem :P  Men de gör jag nog inte. Behöver ju inte så mycke med mig! 
Sen ska jag åka till Sanna å rota lite i hennes garderob å se om hon har några kläder jag kan låna ;)  
Å så blir det nog inte å göra så mycke mer idag faktiskt.. 


Så här ser Natalie ut idag




   


Kommentarer
Postat av: Frida

Ha det så kul på pink :)

2009-11-09 @ 20:52:13
Postat av: Becca

Tack det ska jag =)

2009-11-09 @ 22:18:33
URL: http://sannasangel.blogg.se/
Postat av: Yvonne Elb

Lilla dockan!! :( Tynn tå <3 <3

2009-11-21 @ 11:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0