Pink =)

Okay, än så länge har jag inte gjort de jag skulle komma ihåg ;p Har varit hos mamma idag å nu tvättar vi. Så ingen spännande dag här inte! ;)  Inge svaller eller nåt, nja kanske lite irritationer på några personer men de e ju inte så ovanligt för mig. Hehe :P Tänk om vissa kunde ge sig med å tjata alltså, inte konstigt folk tröttnar! Mer skriver jag inte om de.
Idag tog dom kort på dagis så det ska bli såå kul när dom kommer. Har tänkt å beställa julkort snart faktiskt så det är klart. Här ska det börjas i tid =) Jag har redan köpt en hel del julklappar oxå, riktigt duktig ! ;) Till tisdan blir det en KUL dag å jag längtar! (fast inte så mycke som jag längtar till turkiet resan nästa år!) Men de ska bli riktigt trevligt =) Jag och Sanna ska alltså å titta på Pink i stockholm :D Hon är ju så bra <3
Nej jag måste väl ner till tvätten igen..

Hej hopp!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0